Re: OT kultura technickej dokumentacie vs. korporatny dizajn, was: Blikátka pro o ivení modelů AR 2/23

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Pátek Únor 24 12:30:07 CET 2023

To je zrejme vyvazene tym, ze na str.8 su koty modrou.

wek

PS. Tie patkove fonty by som si ani nebol vsimol, ak by sa mi pri kliknuti
na link nebol otvoril ten pdf priamo v browseri - normalne sa snazim tento
neduh potlacat, co sa mi cim dalej tym horsie dari, lebo najlepsi pdf
viewer je predsa html browser. No a v pdf vieweri ktory normalne pouzivam
sa mi zobrazuje taky patkovy font (zrejme nastaveny v systeme) ktory mi
nevadi a ani si ho nevsimam; ale ten browserovy pdf bazmeg sa rozhodol
pouzit nejaky fancy font ktory mi udrel do oci.