Re: OT kultura technickej dokumentacie vs. korporatny dizajn, was: Blikátka pro o ivení modelů AR 2/23

Pavel Hudeček edizon na seznam.cz
Pátek Únor 24 14:14:50 CET 2023

Tak tohodle rozdílu bych si nevšim.

Už proto, že zpravidla mám default velikosti takové, že subpixel korekce
se mi dělají samy v očích:-)

Podobné starosti jsem měl, když jsem měl první LCD, to mělo myslím 1280.

PH