Re: Rozborka "šuplery"Kinex

Jiří Reček recek.jiri na quick.cz
Čtvrtek Únor 23 21:12:36 CET 2023

Zdravím,
tuto stejnou taky používám. Když mi takhle zlobí, zahýbu s baterkou. U
mně tedy evidentně špatný kontakt baterie.
Krom toho, jak ji používám málokdy, naučil jsem se tu baterku vyndavat,
protože pokud jsem ji tam nechával, tak se baterka do příštího použití
vybila. Šupleru mám již nejmíň 6 let.

Jirka