Re: Rozborka "šuplery"Kinex

Petr Labaj labaj na volny.cz
Čtvrtek Únor 23 21:23:55 CET 2023

Na CNC fóru si hoši testovali spotřebu svých šupler.
Byly zastoupeny jak značkové, tak "značkové" (tj. padělky), tak různé
Lidlovky.
Jedním z výstupu toho měřeni bylo, že podle spotřeby se celkem spolehlivě
daly od sebe poznat originály a kopie "značkových" šupler.
Kopie měly výrazně vyšší spotřebu.

PL