Re: Rozborka "šuplery"Kinex

Pavel Kutina hw na prelude.cz
Čtvrtek Únor 23 18:38:40 CET 2023

Pokud je to podobna konstrukce, jako maji ruzni cinani (podle fotky ano),
tak to chce sloupnout samolepku ze zadni strany, pod ni jsou ctyri srouby.
Dal uz je to snadne.

Pavel Kutina

----- Původní zpráva -----
Od: "Petr Zapadlo" <zapik na email.cz>
Komu: <hw-list na list.hw.cz>
Odesláno: čtvrtek 23. února 2023 18:22
Předmět: Rozborka "šuplery"Kinex

Zdravím,

nějak mě přestává poslouchat má oblíbená šuplera Kinex (asi 1a 1/2 roku
stará). Vyhodit je mi ji teda líto. prostě se vypíná a zapíná, což je
při měření nepříjemné neboť to ztrácí nulu.

Chtěl jsem ji rozebrat, ale absolutně netuším jak na to - sundal jsem
jezdce, odšrouboval vodící kolečko a to je vše co jsem zvládl - jezdec
má kovové jádro na kterém je elektronika krytá plastem, ale ten drží tak
že se nezdá že by byl jen nacvaknut. netušíte jak na to?

Myslím, že mám tuto:

https://shop.kinexmeasuring.com/cs/digitalni-posuvne-meritko-kinex-150-40-mm-din-862-p415c24c170/

Díky

Petr