ADMIN Re: [OT] Datová schránka a marketingové kecy

Admin HWnews hwnews na cncnet.info
Čtvrtek Únor 23 10:13:26 CET 2023

Zdravim!
Pane Smejkale, ja, ac to tak treba nekdy nevypada, jsem pomerne klidny
clovek a preferuji rozum nad striktnim dodrzovanim nejakych mantinelu za
kazdou cenu.

Takze se naprosto nic nedeje a beru to jako velmi relevatni prispevek z
perspektivy cloveka "z druhe strany", ktery treba nekomu otevre oci.

Ostatne pokud je potreba a zajem nebranim se ani otevrit dalsi VECNOU
diskuzi ohledne DS ... pokud to bude v tomto stylu a ne hospodske tlachy
"co si to na nas zase urady vymyslely".

Takze tak.

RV