Re: ADMIN Re: [OT] Datová schránka a marketingové kecy

františek kočí kocifrantisek469 na gmail.com
Čtvrtek Únor 23 10:31:25 CET 2023

Dobrý den.
Za mě datové schránky plus. Mám ji dobrovolně asi 5 rok.
Výpis z rejstříku trestu - zadarmo on line
Výpis z bodového konta
Podání daňového přiznání.

S pozdravem
F. K.