Re: [OT] Datová schránka a marketingové kecy

Zdeněk Aster Zdenek.Aster na seznam.cz
Úterý Únor 21 21:26:46 CET 2023

Chlapi obdivuji Radka s jakou trpělivostí se snaží vysvětlit detaily,....

Nicméně, leč mám taky výhrady, tak já jsem za datovou schránku rád.

Je zdarma, můžu dál jet s úřady a nepotřebuji podpis za peníze....

Mě třeba štve portaldopravy je super, že tam jsou údaje o vozidlech,

chápu, že ještě nejde řešit věci online, ale co mě bezmezně vytáčí, že tam

je funkce, která vyplní od vozidla údaje a člověk si zadá zbytek údajů, že
jde

třeba přepsat auto a padá to na tisku, člověk by si to v klidu doma vyplnil

vytisk a pak došel na úřad a ono nic...

Na emaily nikdo nereaguje takže celý portál kromě informační hodnoty je

úplně k ho... Narozdíl od datovek...

Fakt jsem rád, že mě úřad neposílá obálky a nemusím chodit na poštu....

Jasně spousta věcí v tomhle státě nefunguje spousta není dokonálá,

ale probůh já fakt nechci chodit s papírem na úřad (což jsem nedělal i

bez datovky, ale teď mi může i úřad poslat dopis elektronicky)

a to mi prostě datovka umožnuje...

Ad marketing dneska oblbuje, každy a pokud chci používat datovku tak si

prostě zjistím co za tím vším je. Stejně jako třeba u mobilních operátoru,

bank a podobně....

Zdeněk Aster

---------- Původní e-mail ----------