Re: [OT] Datová schránka a marketingové kecy

Petr Labaj labaj na volny.cz
Úterý Únor 21 21:35:49 CET 2023

Dne 21.2.2023 v 21:26 Zdeněk Aster napsal(a):
> Chlapi obdivuji Radka s jakou trpělivostí se snaží vysvětlit detaily,....

To jste opravdu zaznamenal?
Vidím tam jen opakované konstatování, že jsou potřebná časová razítka a
že je to hrozně složité.
Já tedy na obnovení časových razítek u souboru, který mám ve svém
zabezpečeném úložišti, žádný velký problém nevidím.

> Ad marketing dneska oblbuje, každy a pokud chci používat datovku tak si
> prostě zjistím co za tím vším je. Stejně jako třeba u mobilních operátoru,
> bank a podobně....

Marketing oblbuje u komerčních firem, které se snaží vymámit ze
zákazníků prachy a soupeří s konkurenty.
Ale tady je to dopis od státem zřízené a státem financované firmy, která
má na danou službu monopol.
Tak bych čekal trochu jiný styl vyjadřování, než třeba od mobilního
operátora.

PL