Re: [OT] Datová schránka a marketingové kecy

Petr Labaj labaj na volny.cz
Úterý Únor 21 20:50:13 CET 2023

Ale technické hledisko právě _je_ podstatné.
Protože od něho se odvíjí náročnost a tedy i cena zpracování.
Pokud někde běhají jen elektrony ale ne lidé, a pokud dostanu pořízení
systému předem zaplacené, pak zbytek má při dnešním stavu techniky
náklady limitně se blížící nule.

A mimochodem já nenadávám.
Jen z marketingu mám srandu. A z ceny a provedení řešení některých věcí
pak smutek.

PL