HTTPS client ESP32

Jan Půhoný konference na puhy.cz
Úterý Únor 21 14:49:31 CET 2023

Tak jsem to nakonec udělal tak: na webserveru jsem si vytvořil doménu bez
https, tam jsem do php skriptu vložil něco jako:

echo file_get_contents("
https://api.weather.com/v2/pws/observations/current?apiKey=7fba76d79e004241ba76d79e00424197&stationId=ICHOCE9&format=json&units=m
");

a funguje to jako dříve jen s tím rozdílem, že si na esp32 načítám to svoje
URL,

Asi se to bude hodit i do budoucna, v php se různé api zpracovávají řádově
jednodušeji než v arduino frameworku a pro to esp to půjde všelijak
předchroustat na straně toho php.

Díky všem za reakce.

HP