HTTPS client ESP32

Nesvacil Jiri nesvacil na posys.eu
Pondělí Únor 20 16:46:38 CET 2023

Pokud mate self signed certifikat a nemate nahranou polovinu certifikatu
u sebe, tak se Vam nekdo postavi mezi a cele Vam to rozlouskne a v klidu
si bude cist, modifikovat, to co vy posilate.

Prave v tech ESP32 zarizenich jsem obcas videl, ze akceptuji vsechny
certifikaty, aby nemuseli jit pres korenove autority... .

Bez toho, aby jste nahral certifikat nebo nejake heslo do ESP32 neni
prenos bezpecny.

Jirka