HTTPS client ESP32

Admin HWnews hwnews na cncnet.info
Úterý Únor 21 07:58:26 CET 2023

Stale si nerozumime...ja nijak nezpochybnuji princip a realitu MITM utoku...
I MITM je problem autorizace...tedy to, ze musim vedet s kym
komunikuji...pokud to jsem schopny zajistit tak je bezpecnost samotne
komunikace zajistena a protokol jako takovy je bezpecny (za predpokladu
dostatecne delky klice apod.).

Takze ano...nahrat na klienta verejny klic protistrany je jedno z reseni
jak autorizovat protistranu.

RV