HTTPS client ESP32

Nesvacil Jiri nesvacil na posys.eu
Úterý Únor 21 10:21:32 CET 2023

Certifikat Vam slouzi i k vygenerovani hesla/kryptovacich klicu pro
naslednou komunikaci. Nejedna se jen o samotnou autorizaci zarizeni, ale
cryptovani samotne komunikace. V principu je certikát veřejný a privátní
klíč, neboli zašifruji veřejným klíčem a protistrana dešfruje svým
tajným tj. tím přenesu přes nejistý kanál data, ale v SSL tam vidí další
díry jako ten prostředník /MITM/ ... .

Pokud jedu přes wifi hesla/pasphrasekey, tak se mi z toho hesla generuje
ten kryptovací klíč.

Následuje teprve aplikační vrstva jako uživatel a jeho heslo.

Jirka