proudove HALL senzory paralelne

Pondělí Únor 20 20:02:05 CET 2023

Ten mam, jeste jsem ho nezkousel, mozna pro nej nejakou podporu taky
udelam. Ale BMS ted resim nejak modularne, protoze k baterce potrebuju
nove 2 porty - jeden pro nabijeni z dalsi sady panelu a jeden obousmerny
pro menic s puvodnima panelama, ktery ale dost sam zere tak chci mit
moznost ho odpojit pri malem vykonu solaru. Takze mozna dojde i na 3.
vetev pro dlasi MPPT. Takze modulky s 2x(4-6 paralelne) mosfetu s 6mOhm,
to uz mam vyzkousene, ze se uchladi pasivne, mezi S mereni proudu a
mereni ruznych napeti vlastni ATTINY1626 na modulu, oddelene DC/DC a
digitalnim izolatorem UART. Hlavni modul pak bude ridit az 3 takove
spinaci moduly + balancovani atd.
Radsi bych dal vic paralelne na mensi proud, ale skladem za levno jsou
jen tyto. Taky se nabizi rozdelit to uz u mosfetu, aby se to vnitrnim
odporem jeste vic vyvazilo. Kazdopadne motiv budu muset promyslet, aby
se proud rozdelil co nejvic rovnomerne. Na strane S mosfetu (proti sobe)
to ale pospojene byt aspon na jedne strane musi, je to spolecny
potencial pro MCU a driver mosfetu.