proudove HALL senzory paralelne

Martin Záruba swz na volny.cz
Pondělí Únor 20 19:50:53 CET 2023

Nevím, zda to chcete pro FVE, já spíš uvažuji o HCS-LSP 06a 10a 15a 20a
25a 30a 50a Hallův proudový senzor - Senzory - AliExpress
<https://www.aliexpress.com/item/4000048955032.html> Rád bych měřil i
malé proudy, kdy ale bude bídná citlivost.

Já to chci připojit na analogový vstup PLC, který je ale 0-10V.
Samozřejmě jde to zesílit 2x, ale PLC má rozlišení 1000 kroků, při 5V
tedy 500 kroků, což je 100mA. Ale přesnost už bude nic moc. Když by se
drát protáhl senzorem 50A i senzorem 6A, očekávám, že při proudu nad 6A
bude prostě ten 6A v maximu, ale pro malé proudy bude mít  12x lepší
rozlišení. Dostal bych se tak na rozlišení cca 8mA. Co myslíte?

Martin Záruba