Re: proudove HALL senzory paralelne

Lubor Otta butan na centrum.cz
Pondělí Únor 20 18:19:36 CET 2023

Asi by to šlo, ale dal bych je dál od sebe, nelepit pouzdro na pouzdro.
Lubor

> Od: "Jaroslav Buchta" <jaroslav.buchta na hascomp.cz>
> Komu: "HW-news" <hw-list na list.hw.cz>
> Datum: 20.02.2023 18:03
> Předmět: proudove HALL senzory paralelne

Potreboval bych merit typicky proudy do 50A obousmerne, mohou byt spicky asi 100A ale bezne se proud bude pohybovat v jednotkach A.
Zaujala mne tato sonda ACS711KEXLT-31AB-T Allegro MicroSystems | Mouser Česká Republika <https://cz.mouser.com/ProductDetail/Allegro-MicroSystems/ACS711KEXLT-31AB-T?qs=pUKx8fyJudBbt%2Few5xsbhQ%3D%3D> samozrejme zejmena cenou a uz kvuli dobremu rozvedeni proudu v DPS bych dal rad 2 nebo 3 paralelne - vystupy na jednotlive vstupy ADC a v MCU secist.
Vidi v tom nekdo problem, kdyz se to udela symetricky? Mosfety jsou take 4 paralelne.