proudove HALL senzory paralelne

Zdeněk Aster Zdenek.Aster na seznam.cz
Pondělí Únor 20 20:15:38 CET 2023

HCS-LSP 10A používám, ta přesnost pro FVE panel, který dává max 10A je dost
slušná,
Když sečtu 4 sekce tak vpodstatě křivka proudu se kreje s křivkou MPPT....

Pravda je, že tam mám 18bit převodník. Nicméně na co mi nikdo neodpoveděl,
spousta těchto věcí

má psaný maximální proud. Takže použití třeba třech převodníku na jednom
kabelu 1A 10A 50A je sice

hezkých, ale vůbec netuším co se stane s 1A když krz něj poteče 50A.....
Předpokládám, že to

asi nerozchodí.....

Zdeněk Aster

---------- Původní e-mail ----------