HTTPS client ESP32

Jan Půhoný konference na puhy.cz
Pondělí Únor 20 16:25:21 CET 2023

Díky za reakce, ale odbíháme od tématu :-)

Důvod proč to chci realizovat, je to že, jsem si vyčítal data z
api.weather.com do esp32. Kód vypadal nějak takto primitivně například pro
vyčtení rychlosti větru:

if ((WiFi.status() == WL_CONNECTED)) {
        HTTPClient http;
        http.setTimeout(3000); // in ms
        http.begin(serverNameWeather, root_ca); // HTTPS - certifikát
nadefinován jako globální proměnná
        int httpCode = http.GET();
        // httpCode will be negative on error
        mySerialPrint(String(httpCode));
                if (httpCode > 0) {
            if (httpCode == HTTP_CODE_OK) {
                String response = http.getString();
                JSONVar myObject = JSON.parse(response);
                int windDir = (myObject["observations"][0]["winddir"]);
                int windSpeed =
(myObject["observations"][0]["metric"]["windSpeed"]);
                windSpeed = windSpeed / 3.6;
                http.end();
                response = "";

Ještě do nedávna to šlo přes http. Jenže teď zřejmě nasadili hsts a je to
vynuceně https.

https://api.weather.com/v2/pws/observations/current?apiKey=7fba76d79e004241ba76d79e00424197&stationId=ICHOCE9&format=json&units=m

Moje představa byla, že musí existovat něco hotového, ideálně bez nutnosti
dávat každý rok nový certifikát jak to přes HTTPS do esp32 na
ArduinoFrameworku dostat.

Díky.

HP