fyzici... povzdych na skoro piatok

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Sobota Únor 18 12:55:04 CET 2023

To som chcel aj ja povedat, ze v budove, kde je kopec eth kablov, bude aj
kopec PC so spinanymi zdrojmi a ze ta frekvencia to je skor spinany zdroj.

A to je zrejme aj dovod preco mi DCF napriklad vlani na jesen ukazal
dvakrat zle hodiny pricom minuty sedeli... aj ked teda ja tu nemam kopec
PC... #solarnarevolucia

wek