fyzici... povzdych na skoro piatok

Pavel Hudeček edizon na seznam.cz
Sobota Únor 18 11:26:58 CET 2023

No to je jednoduché. V PC je zdroj běžící na podobné frekvenci. PC je
zapojené do kdovíjak dlouhé prodlužky. Ta zas do kdovíjak dlouhého 3x1,5
kabelu ve zdi, ... Střed každého vinutí vnější strany Eth trafa je
zapojen přes RC článek (např. 10n/2kV+75R) na GND v PC, nebo 4x 75R
spojené do jednoho C na GND. Případně je tam ještě usměrňovač od PoE,
nebo výstup PoE injektoru.

Kdyby se ty C odstranily, určitě by se chování zrovna vůči DCF zlepšilo,
ale předpokládám, že by se zhoršilo v rozsahu, který je zajímavý pro
Eth. Zrovna tu mám na stole pokusné desky s Eth trafem a 2x RJ. S něčím
takovým by se to dalo vyzkoušet.

PH