fyzici... povzdych na skoro piatok

balu balu na k-net.fr
Pátek Únor 17 21:06:40 CET 2023

na toto su ale zase normy. Aby sa ludia nedotahovali kto robi komu zle,
alebo co ma urobit lepsie.

Je jasne a s konkretnymi limitmi stanovene kolko mozu zariadenia
vyzarovat. A je jasne a s konkretnymi limitmi stanovene kolko musia
zariadenia vydrzat.

Intenzita pola od DCF vysielaca v nasich koncinach je niekolko radov pod
tym kolko mozu zariadenia vyzarovat, takze vstup bude lahko zahlteny,
alebo ak to preleze cez vstupny uzkopasmovy filter tak zaruseny.

Doba pokrocila a v technologicky husto obyvanych priestoroch je DCF
system nepouzitelny. Musi sa pouzit nieco ine.

b.