vodice na bastleni / balik

Jan Kuba honza.kuba na gmail.com
Středa Únor 15 13:19:04 CET 2023

Tak to já měl na mysli.... V mém případě jsou to kusy kabelu s 10-30 páry,
jokari nožem se podélně rozřízne
, odmotá případný alobal a je to venku. Většinou je to nějaká zdemontovaná
kabeláž od DSLAMu a podobně. Když se z toho naporcují půlmetrové úseky tak
se pak nemusí ani jednotlivé žíly roztáčet ten zkrut na půl metru metru je
oproti CAT ETH  malý.