vodice na bastleni / balik

Čtvrtek Únor 16 09:13:36 CET 2023

Já těžím tyhle drátky právě z Eth. kabelů, kterých je po instalacích zbytků dost.
Sundání vnějšího obalu řeším elektrikářským odizolovacím nožem a je to super rychlé.
Nasadit, zatočit, táhnout, hotovo. Metr za vteřinu dvě. Pak se sloupne v kuse
vnitřní fólie a vyndají žíly, zase jen pár vteřin.
Akorát jsou ty drátky zkroucené, holt je to twisted pair, no. Ale jistě by to
fungovalo i na nekroucené kabely.

D.O.