RE: vodice na bastleni / balik

Vojtěch Petrucha petrucha na volny.cz
Středa Únor 15 12:38:03 CET 2023

diky moc za nabidku, ale to radeji asi nee, takovou "vsehochut" mame ve druhem suterenu take a fakt me nebavi ty kabely kuchat
(pokud to neni treba ten snad 50-100zilovy), kde to jde dobre a je to tedy velmi efektivni tezeni :-)
v.

> Od: jan na galuszka.cz
> Komu: "'HW-news'" <hw-list na list.hw.cz>
> Datum: 15.02.2023 11:18
> Předmět: RE: vodice na bastleni / balik

Zdravim,

 posli mi kontaktni udaje

 Delam uklid skladu a mam tu ruzne odstrizky ruznych kabelu, starsi LAN
 kabely, nejakou buzirku, ...
 Klidne to poslu zdarma, mozna neco z toho vyuzijete.

 Ale je to stare, někdy spinave, ale pouzitelne.

 S pozdravem
             ing. Jan Galuszka (tel. 00420-603531605, mail:  jan na galuszka.cz
 )