vodice na bastleni / balik

jan na galuszka.cz jan na galuszka.cz
Středa Únor 15 11:18:40 CET 2023

Zdravim,

posli mi kontaktni udaje

Delam uklid skladu a mam tu ruzne odstrizky ruznych kabelu, starsi LAN
kabely, nejakou buzirku, ...
Klidne to poslu zdarma, mozna neco z toho vyuzijete.

Ale je to stare, někdy spinave, ale pouzitelne.

S pozdravem
             ing. Jan Galuszka (tel. 00420-603531605, mail:  jan na galuszka.cz
)

-----Original Message-----
From: Hw-list <hw-list-bounces na list.hw.cz> On Behalf Of Vojtěch Petrucha
Sent: Wednesday, February 15, 2023 11:04 AM
To: HW-news <hw-list na list.hw.cz>
Subject: vodice na bastleni

zdravim,
 chystame vyuku v predmetu kde se mimo jine bastli na nepajivem poli..
 pro "bezne" propoje pouzivame draty o prumeru Cu jádra asi 0.45mm vykuchane
ze stareho mnohaziloveho telekomunikacniho kabelu, ktereho jeste par metru
mame  ale pro rozvody napajeni, zemi atd se osvedcily tlustsi vodice, cca
0.55+mm treba ty co jsou v sade s novymi nepajivymi poli.. (prumer skoro
0.6mm).
 nedari se mi nic moc za rozumnou cenu najit..  poptal jsem i vyrobce
palniku meta, kde mi po chvili premlouvani nabidlli neco jako 1.7Kc s DPH za
1m dratu 0.5mm prumer.. (dlouho jsem je pouzival jeste ze starych EPIO
palniku..)  fajn jsou i vodice z ethernet kabelu CAT6A.. prumer Cu jadra
0.55mm, ale likvidovat ty kabely je drahe a pracne..
 nemate nekdo prosim napad na pouzitelny zdroj?  nejaky vyrobce tech ETH
kabelu v cesku?
 dik
 v.