rozbor krve

Sobota Únor 11 20:45:30 CET 2023

""
Netvrdím, že se to neděje, nejsem ze zdravotnictví, Ale ty velké peníze se
asi pohybují jinde. Jeden doktor povídal, že se mu vnucoval agent nějaké
farmaceutické firmy, on že řekl, že jejich léky zná ale nepředepisuje,
protože je na ně velký doplatek. Ten agent prý odpověděl: "Od příštího
období budou i naše léky bez doplatků. Už jsme taky zjistili, KOMU A KOLIK
STRČIT.

Věřím, že je to dezinformace, neberte mi moji víru.

"Protože jsem důvěřivý až naivní, tak si nemyslím, že by taky občas těm
praktikům zaplatili třeba nějakou lepší dovolenou.

PL

"