rozbor krve

J. Polívka jpolivka na volny.cz
Sobota Únor 11 17:26:50 CET 2023

Zdravím,
přítelkyně dělá na odběrech a kolik je to na pojišťovnu nevím
ale samoplátci se prohnou.
Na aeskulab.cz je ceník a pak tam jsou ještě ceníky prevence,
zvlášť pro ženy a pro muže. Jiná pohlaví tam nejsou :-D
Jen tak pro zajímavost Ateoskleroza stojí přes 7tis. ale to
je z těch dražších.
Jinak praktický lékař dává zkumavku jen na moč.
Ostatní mají vše v odběrovce. Mně brali asi do 5 zkumvek.
U praktického vám může udělat jednoduchý test moči, cukru,
a ještě tuším na zánět a ještě jeden a to už si nepamatuji :-)
A to neodebírá krev ale jen píchne do prstu a strčí do mašinky.
Jindra Polívka