Re: vrtačka na tišťáky

Jindrich Fucik FULDA na seznam.cz
Pátek Únor 10 17:23:05 CET 2023

a-ha, tak za tu dobu asi pokročila technologie. Ta moje je po vyndání z
tubusu (krabičkou bych to nenazval, když je to válcovité) funguje podle
očekávání od hobby kousku. Nebo jsem měl štěstí a dostal jsem zrovna kousek
vyrobený v úrerý.

---------- Původní e-mail ----------
Od: Vláďa Anděl <vaelektronik na vaelektronik.cz>
Komu: hw-list na list.hw.cz
Datum: 9. 2. 2023 23:51:22
Předmět: Re: vrtačka na tišťáky
"Dne 09.02.2023 v 18:14 Jindrich Fucik napsal(a):

Zrovna tuhle vrtačku jsem nedávno koupil a je to neskutečný krám. Vrták
v tom šajdá, vibruje to, je to nevyvážené. Nakonec jsem zjistil že
kleština chycená na hřídelce jedním šroubkem ze strany má vůli a vyosí
jí to. Když jsem dal šroubky z obou stran a zjistil jak moc který
utáhnout, šajdání vrtáku jsem eliminoval. Když jsem pak použil každý
šroubek jinak dlouhý, povedlo se mi vrtačku aspoň trochu vyvážit. Věc,
která se vybalí z krabičky a funguje, bych si představoval jinak.

Anděl

> Ahoj,
>
> asi před dvaceti lety a třiceti zimami mi tady v konferenci někdo poradil
DONAU ELEKTRONIK
> Tedy konkrétně kombinaci těchto dvou:
> https://www.tme.eu/cz/details/d-0400/sitove-elektricke-naradi/donau-
elektronik/0400/