Re: vrtačka na tišťáky

Čtvrtek Únor 9 23:51:01 CET 2023

Zrovna tuhle vrtačku jsem nedávno koupil a je to neskutečný krám. Vrták
v tom šajdá, vibruje to, je to nevyvážené. Nakonec jsem zjistil že
kleština chycená na hřídelce jedním šroubkem ze strany má vůli a vyosí
jí to. Když jsem dal šroubky z obou stran a zjistil jak moc který
utáhnout, šajdání vrtáku jsem eliminoval. Když jsem pak použil každý
šroubek jinak dlouhý, povedlo se mi vrtačku aspoň trochu vyvážit. Věc,
která se vybalí z krabičky a funguje, bych si představoval jinak.

Anděl