Re: vrtačka na tišťáky

Jiří Reček recek.jiri na quick.cz
Čtvrtek Únor 9 08:26:26 CET 2023

Zdravím,
s trefováním mám tuto zkušenost:
pokud mám zmenšený průměr na ploškách, vrták se mi rozjíždí kam se mu
zachce. Pokud mám plošky s přesně takovou dírou, jako vrták, mám ty díry
přesně, vrták se mi středí podle mědi a měď mebere. Vrtačku držím v ruce
a jde to velmi pohodlně. Když jsem to ještě neumě, lámaly se vrtáky, teď
je brousím. Používám tu Proxonku s tím jejich zdrojem (když jsem to
kupoval, tak jsem skřípal zubama, že musím dát prachy ještě za ten zdoj,
ale potřeboval jsem vrtat - odešla mi Dremelka).
Jirka