Re: vrtačka na tišťáky

Miroslav Mraz mrazik na volny.cz
Čtvrtek Únor 9 16:03:03 CET 2023

To by bylo asi dělo na komára. SiC stačí, ale z toho šmejdu už po
rozbalení padají zrníčka. Sezónu snad vydrží, řežu tvrdé suché dřevo,
tak to jde s řetězem dost rychle s kopce. Ten Stihl je fakt dobrý, já to
p. Paterovi nevěřil, myslel jsem, že jen pomlouvá konkurenta Moravce.
Nestačí orovnat starý kotouč, brousí se vlastně po jeho straně, takže by
se muselo ubrat několik mm a pak motor je dost slabý, asi by to
nevydržel. Na internetu jde najít kotouče od 200 do 800 Kč, ale chce to
zkušenost, jinak jsou to vyhozené peníze. Lesáci stejně brousí pilníkem
a zřejmě jim to vyhovuje. Holt jsem blbec, měl jsem se zeptat p. Dvořáka
na učilišti než šel do penze.

Mrazík