Re: vrtačka na tišťáky

Petr Labaj labaj na volny.cz
Čtvrtek Únor 9 15:27:33 CET 2023

Nechtělo by to diamanťák?
Viděl jsem konstrukci, kdy borec postavil full-automat na broušení
řetězů. Čech, bylo to na fóru forum.strojírenství.cz (tehdy se ještě
jmenovalo CNC fórum).
Utkvělo mi v hlavě, že tam použil levné diamantové kotouče do flexy,
určené k řezání betonu.
Ale nevzpomínám si, jestli přímo jimi brousil ten řetěz, nebo je použil
jen k orovnání jiného kotouče, který pak brousil ten řetěz.
Měl natočené video, ale teď ho nemůžu najít.

PL