Re: vrtačka na tišťáky

Miroslav Mraz mrazik na volny.cz
Čtvrtek Únor 9 14:17:57 CET 2023

Já si ten vrtáček nechávám ve sklíčidle. Nastavím si tu plošku co chci
brousit vodorovně a párkrát jí lehce přejedu jemným SiC brouskem.
Výsledek není dokonalý, ale vrtá rozhodně líp než úplně tupý.

Uvítal bych, kdyby někdo zkušený poradil kde koupit kvalitní brusný
kotouč pr. 108 mm na broušení řetězu pily. Ta blbost za stovku, co jsem
koupil v Rakovníku dlouho nevydrží, je to stejný šmejd co byl v brusce
původně. Šmejd je sice i ta bruska, ale pořád lepší než pilník.
Velký rozdíl je i v těch řetězech, teď jsem přešel na Stihl, sice do
Husqvarny moc nepasuje, ale vydrží tak 3x déle ostrý.

Mrazík