RE: vrtačka na tišťáky

Jan Peterka peterka118 na seznam.cz
Čtvrtek Únor 9 16:17:14 CET 2023

Myslis tohle? To neni na retezy :-)
https://youtu.be/olLwQaCX9LI

Jinak retezy brousime pilnikem. Chce to jen "chytit do ruky", ale jinak na
tom nic moc neni. Omezovaci patky sem tam liznem flexou se segmentovym
smirkovym kotoucem.  Bruska strasne "zere" retezy, kdyz rezes porad, leze to
do penez. Rozdil mezi rezezy stihl nebo husqvarna neni prakticky zadny,
pokud nepouzijes nejake hobby verze, padelky apod. Spis i jako amater poznas
rozdil mezi kulatym a hranatym profilem zubu retezu. Hranaty se driv tupi a
je haklivejsi na nabrouseni, ale zase rychleji reze.

-jp-

-----Original Message-----
From: Hw-list <hw-list-bounces na list.hw.cz> On Behalf Of Petr Labaj
Sent: Thursday, February 9, 2023 3:28 PM
To: hw-list na list.hw.cz
Subject: Re: vrtačka na tišťáky

Nechtělo by to diamanťák?
Viděl jsem konstrukci, kdy borec postavil full-automat na broušení řetězů.
Čech, bylo to na fóru forum.strojírenství.cz (tehdy se ještě jmenovalo CNC
fórum).
Utkvělo mi v hlavě, že tam použil levné diamantové kotouče do flexy, určené
k řezání betonu.
Ale nevzpomínám si, jestli přímo jimi brousil ten řetěz, nebo je použil jen
k orovnání jiného kotouče, který pak brousil ten řetěz.
Měl natočené video, ale teď ho nemůžu najít.

PL