Re: OT: MWh z elektřiny a plynu

Martin Hanek martin na hanek.net
Středa Únor 8 22:15:02 CET 2023

Zastropované ceny jsou 6,05 Kč/kWh u elektřiny a 3,025 Kč/kWh u plynu,
obojí s DPH bez distribuce.
V poznámkách mám, že ohřev 120 L vody o 45 °C spotřebuje u elektrického
bojleru cca 6,3 kWh, u Vašeho 200 L by to bylo asi 10,5 kWh.
U plynu byste byl asi na 14 kWh, ale to je v podstatě jedno, protože jej
máte více jak 3x levnější.

Martin Hanek