Porušení zákona při hře s FV panely (bylo: Paralelní spojení ruzne umistenych solaru)

Krucinsky, Ladislav ladislav.krucinsky na linde-mh.cz
Středa Únor 8 21:30:30 CET 2023

>V okolí vím o jedné instalaci kdy si to chlapec dal na prasáka na střechu a nic neřešil a dostal flastr. Ale to bylo úplně bez papírů.
>
>Honza Půhoný

Tohle mne zaujalo... Kde končí hraní s FV panely a začíná nějaké porušení zákona? Neboli kdy přestává platit "Můj dům - můj hrad?"
Taková myšlenka:
Mám velkou zahradu, když si na ni umístím pár panelů, budu jimi nabíjet patřičnou baterii a až bude nabitá, připojím ji na střídač na jednu vyhrazenou fázi a řeknu manželce: žehli nebo per nebo pusť myčku.
Co mi kdo může v této situaci???

Omlouvám se, že jsem si to nenašel na internetu ale využívám/zneužívám zdejší kolektivní moudrost...

Kručinský