Re: OT: MWh z elektřiny a plynu

Jirka Mww jirka.mww na gmail.com
Středa Únor 8 20:00:57 CET 2023

My to prave mame taky tak, sneka pro ohrev od kondenzacniho kotle a patronu
na elkektrinu. Dokud jsme meli dobrou cenu elektriny na NT , tak jsem to
nejak neresil. Ted jsem elektrinu vypnul a pockam, kolik bodoe davat taFVE.
Zatim, i kdyz docela sviti slunce tak to staci tak nabit baterku. Mam 5,8
kW solary a 9.5 kWh baterku. Nejvetsi vykon ze solaru jsem zatim videl asi
4.8 kW.