Re: vrtačka na tišťáky

Michal Grunt michal.grunt na gmail.com
Středa Únor 8 21:29:31 CET 2023

Mám Proxxon 230V tuhle a nepřipadá mi nějak větší než ty na 12V.

https://www.conrad.cz/p/proxxon-micromot-fbs-240e-28-472-multifunkcni-naradi-vc-prislusenstvi-kufrik-44dilna-100-w-806358

Používám ji ve stojánku Proxxon a k tomu klestiny take Proxxon a čínské
tvrdokovy. Díra je pěkná a bez otřepů (0.7mm - 1.1mm). Špona se dělá.

Když to srovnám s tím co jsem používal před 30 lety... místo 1mm vrtaku
(když ho člověk sehnal tak je stejně hned zlamal) jsem měl šicí jehlu
ulomenou v očku :-) a velikou vrtačku (takový celokov Stanley, ktera jeste
navic probíjela) ve velikém stojanu a to celé mělo vůli do stran snad
5mm... a taky se to dalo :-).