RE: vrtačka na tišťáky

Josef Šíp sip na raab.cz
Středa Únor 8 21:57:48 CET 2023

Ja muzu doporucit Dremel 398, mam ho uz hodne let, ale na DPS uz jsem ho nekolik let nepouzil.

Trosku odbocim,
na jlcpcb.com stoji dvouvrstva deska, s potiskem 2USD + 7USD postovne.
Ja vim trva to 2-3 tydny ale za ten luxus prokovu, masky a potisku mi to stoji…
Jinak uz jsem 2x neodolal a navrhl 4-vrstvou za 7USD + 7USD postovne.
Ceny 2USD a 7USD jsou za minimalni množství 5ks.
Jinak se da volit i barva, mají hezkou cernou matnou :-), prokovy 0.3mm

Pokud nekdo neznate, opravdu doporucuju vyzkoušet.
Od vyzkouseni jsem uz doma nedelal PCB fotocestou….

J.S.

From: Hw-list <hw-list-bounces na list.hw.cz> On Behalf Of Michal Grunt
Sent: Wednesday, February 8, 2023 9:30 PM
To: HW-news <hw-list na list.hw.cz>
Subject: Re: vrtačka na tišťáky

Mám Proxxon 230V tuhle a nepřipadá mi nějak větší než ty na 12V.

https://www.conrad.cz/p/proxxon-micromot-fbs-240e-28-472-multifunkcni-naradi-vc-prislusenstvi-kufrik-44dilna-100-w-806358

Používám ji ve stojánku Proxxon a k tomu klestiny take Proxxon a čínské tvrdokovy. Díra je pěkná a bez otřepů (0.7mm - 1.1mm). Špona se dělá.