HE3DA

Pavel Hudeček edizon na seznam.cz
Úterý Únor 7 21:49:21 CET 2023

Nojo, no, když oni to při nabíjení chtěli ještě ozařovat nabíjitónama  a
při vybíjení zas vybíjitónama. Pak by se nabíjelo  i vybíjelo 10C. Proto
nepotřebovali ty vaše slabý mašinky na 100 A. Jejich objevení měli
objednané v Cernu, jenže, právě když ta jejich zakázka přišla na řadu,
tak, jak již exkluzivně víme, plány zhatil terminátor. Ten určitě
nainstaloval agent toho číňana, co si na něj stěžovali už ze začátku, že
jim místo investování krad know-how.
:-)

PH