Re: STM32 Nucleo64(plc) vstupy, výstupy, periferie ...atd.

Petr Labaj labaj na volny.cz
Neděle Únor 5 15:29:16 CET 2023

Ještě poznámka: píšete, že to měli pájet učni.
Nevím, jakého oboru jsou to učni. Ale pokud mají mít něco společného s
elektronikou, tak se stejně musí naučit dělat se SMD. Svět už se k TH
vývodům nevrátí.
Tak pokud to nevrhnete z nějakého velkého SMD (pasivy třeba 1206, to
může osazovat i Stevie Wonder), tak to musí dát. Jen to bude trochu
dražší než třeba 0603, to ale u takové kusovky snad nevadí.

PL