Re: STM32 Nucleo64(plc) vstupy, výstupy, periferie ...atd.

Prichy prichy na volny.cz
Neděle Únor 5 21:01:56 CET 2023

Děkuji moc za typy. PC814 nemám, takže bude muset stačit 817 samozřejmě
s možností propojení mínusů.
OK, výstupy si nechám i bez relé na případné připojení FET a třeba i s
RC článkem na případné vyfiltrování. Pro plně profi věci jsou stejně
celé systémy od Beckhoffu a tohle má pouze na nějakou dobu "zachránit
starší vozový park" :-D.
Co mne zaujalo je nápad s dvojitým děličem. Mrknu na to.

Díky za ochotu.