Re: Simulace feritové antény

Pavel Hudeček edizon na seznam.cz
Čtvrtek Únor 2 16:21:03 CET 2023

No tohle mě kdysi překvapilo. Udělal jsem si graf impedance paralelního
RO podle frekvence, protože jsem chtěl do nějakého materiálu dát
opravdový a ne od ruky nakreslený. A ouha, byl nakřivo. Závěr po dlouhém
bádání co dělám špatně byl, že to nedělám špatně:-)

Prostě když je graf třeba od 0 do frez*2 a vrchol je nezanedbatelně
široký, musí to tak dopadnout už proto, že vlevo je vidět skutečný
začátek křivky, ale skutečný konec je vpravo nekonečně daleko za koncem
obrázku.

Teprve když jsem udělal rezonanci třeba na 100 MHz, šířku 0,1 MHz a
zobrazil 99-101 MHz, byl graf symetrický jak obvykle vypadá v knížkách.

Tak jestli to nebude ten samý problém.

PH