Re: Simulace feritové antény

Tomas Hamouz konfery.tomas.hamouz na seznam.cz
Čtvrtek Únor 2 18:24:05 CET 2023

Lepší jsou obrázky
Jsou tam tři průběhy, protože zapojení má tři stupně, zobrazuju signál za každým stupněm.

Buzení proudovým zdrojem
https://drive.google.com/file/d/1eNno_Dnii0hRklDzQroonrk6iZI7XXC_/view?usp=share_link
Buzení transformátorem s vazbou 0,001, převod 1:1
https://drive.google.com/file/d/18jeKGTB7RgCxSO_1You-JM0ASIC7kXeP/view?usp=share_link

Rozhodně si nemyslím, že by rovná část na nízkých kmitočtech odpovídala nakmitanému napětí na
anténě.

Tomáš