Re: Simulace feritové antény

Tomas Hamouz konfery.tomas.hamouz na seznam.cz
Čtvrtek Únor 2 15:49:02 CET 2023

Tak jsem zkusil trafo s vazbou 0.01 a není to stejné.
Na nízkých kmitočtech je průběh na stejné úrovni až do frez/2, pak je rezonanční špička, a naopak
vyšší kmitočty padají rychleji. Celý graf průběhu je jakoby pootočený doprava.

Snížení vazby na 0.001 jen průběh posunulo dolů, ale tvar zůstal.

Varianta s proudovým zdrojem je celkem symetrická okolo frez, což mi přijde reálnější.

Tomáš