Re: OT GPIB, Was: Sháním staré PC s ISA slotem, ale jinak co mo?ná nejnověj?í

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Čtvrtek Únor 2 16:13:50 CET 2023

>Mimochodem - co je na tom HPIB tak drahé (samozřejmě kromě těch písmenek
>"HP") ?

Tie pismenka "HP".

Teda predovsetkym to, ze sa to nepredava na vagony; no a to, ze je to
"priloha" ku geretom ktore stoja o rad az tri viac.

>Na to opravdu neexistují nějaké projekty jak to nasimulovat pomocí LPT
>portu nebo třeba USB s nějakým "Arduinem", kdy by se kompatibilita
>zajistila na úrovni driveru?

Urcite existuju.

A rovnako existuje lacnejsia cinska kopia toho NI geretu. Tym zacalo cele
toto vlakno... :)

>No tak jsme si ho uplácali z pár TTL obvodů

Urcite by sme si ho vedeli uplacat, ale asi nie za $350. Teda asi ano, ak
by sme ratali len cenu suciastok.

wek