Re: Potřebný průměr trubky pro protažení kabelů mezi rozvaděčem a solárním měničem

Jirka Mww jirka.mww na gmail.com
Úterý Prosinec 19 16:35:38 CET 2023

Myslíte 6 drátů po 4mm2  nebo obráceně t.j 4 dráty po 6 mm2 ?  Obojí se mi
zdá divné,  normálně je potřeba a stačí 5 drátů, 3 x F, PE, N.

Zdravi
Jirka Sloupenský  OK1MWW

út 19. 12. 2023 v 15:44 odesílatel Zdeněk Aster <Zdenek.Aster na seznam.cz>