Re: Potřebný průměr trubky pro protažení kabelů mezi rozvaděčem a solárním měničem

Martin Hanek martin na hanek.net
Úterý Prosinec 19 16:48:59 CET 2023

Pokud není PEN rozdělený u elektroměru, tak u TN-C se tahá 4xNĚCO, např.
CYKY 4x10.
Ale 4x6 je divné, koukněte na diskuze na elektrika.cz, kde píšou, že
nějaká norma požaduje PEN minimálně 10 mm2, pak to musí být min. 4x10.

Martin Hanek