Re: Vodní konektor?

Pavel Hudeček edizon na seznam.cz
Úterý Prosinec 19 12:45:10 CET 2023

No oni se dělají různé, tyhle jsou deklarované jako "jednostranně
uzavíratelné".
To naše je asi:
https://www.kovaz.cz/rychlospojka-prima-jednostranne-uzaviratelna-na-plastovou-hadicku-6x8mm-s-ventilem-21kako08mpn-128693/
kde je obrázek jen z boku, tak není vidět zda má čudlík

Hledáním typu 21KAKO08MPN jsem našel i s obrázkem:
http://www.seall.cz/uploads/files/rychlospojky-rectus-tema/CAT_3800-PNEU_UK_1115.pdf
a na začátku kapitoly je i foto, kde je vidět čudlík

Ale samozřejmě si nejsem 100% jist, že je to přesně ten 21KAKO08MPN.
Podrobně zkoumat všech 80 z linku co jsem dostal, že "tam je kupujem" se
mi po zjištění, kolik stojej a že se musí koupit 10 se mi to už nechtělo.

PH